KÖRMEND VÁROS ÖNKORMÁNYZATA PÁLYÁZATOT HIRDET
autóbusszal végzett menetrend szerinti helyi járatos személyszállítás szolgáltatójának kiválasztása tárgyában.
1. Az ajánlatkérõ neve, címe, telefon- és telefaxszáma: Körmend Város Önkormányzata,
9900 Körmend, Szabadság tér 7. Tel.: 94/594-455; fax: 941410-623.
2. Az eljárás tárgya, illetve mennyisége:
Autóbusszal végzendõ, menetrend szerinti helyi tömegközlekedés ellátása Körmend város vonatkozásában közszolgáltatási szerzõdés keretében, ezenkívül a szükséges menetrend, jegyek és bérletek biztosítása.
A személyszállítást meghatározott számú és helyû megállóhelyet tartalmazó menetrend szerint kell végezni 9 járat indításával, amelybõl 5 járat 21,6 km-es útvonalon, 4 járat 7,8 km-es útvonalon közlekedik munkanaponként. A megállóhelyek számát és nevét, valamint a járatok indulási idõintervallumát, a részletes mûszaki leírást a dokumentáció tartalmazza.
3. Szerzõdés meghatározása: közszolgáltatási szerzõdés.
4. A szerzõdés idõtartama: 48 hónap.
5. Szolgáltatás megkezdésének napja:2005. 07. O1.
6. Teljesítés helye: Körmend város közigazgatási területe.
7. Ajánlattételi határidõ: az ajánlati felhívás hirdetményének a Közbeszerzési Értesítõhöz való feladásától számított 70. nap (azaz 2005. 06. 03).
8. Az eredményhirdetés idõpontja: 2005. 06. 15.
9. A szerzõdéskötés tervezett idõpontja: 2005.06.24.
10. Az elbírálás módja: az ajánlati felhívásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempont alapján az ajánlatkérõ az összességében legjobb ajánlatot nyújtó ajánlattevõvel köt szerzõdést.
11. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének a feltételei:
A dokumentáció beszerzésének határideje 2005. 06.03.(év/hó/nap). Idõpont 10.00 óra.
Ár (adott esetben) 10 000. Pénznem: forint. A fizetés feltételei és módja:
A dokumentáció ellenértékét az ajánlattevõ átutalással teljesítheti az ajánlatkérõ 11747020-15420820 számú bankszámlaszámára.
A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja:
A dokumentáció az 1. pontban meghatározott címen hétfõn, kedden, szerdán és csütörtökön 8.00 h-tól 16.00 h-ig, pénteken 8.00 h-tól 13.00 h-ig személyesen beszerezhetõ, illetve kérésre postai, illetõleg elektronikus úton kerül megküldésre az ajánlattevõk részére, amennyiben a dokumentáció ellenértékének megtérítését az ajánlattevõ igazolja. Az ajánlati dokumentáció megvétele feltétele az eljárásban való részvételnek.